Skip to content
GitLab
Projects Groups Topics Snippets
  • /
  • Help
    • Help
    • Support
    • Community forum
    • Submit feedback
    • Contribute to GitLab
  • Sign in
  • concrexit concrexit
  • Project information
    • Project information
    • Activity
    • Labels
    • Members
  • Repository
    • Repository
    • Files
    • Commits
    • Branches
    • Tags
    • Contributor statistics
    • Graph
    • Compare revisions
  • Issues 70
    • Issues 70
    • List
    • Boards
    • Service Desk
    • Milestones
  • Merge requests 10
    • Merge requests 10
  • Deployments
    • Deployments
    • Releases
  • Monitor
    • Monitor
    • Incidents
  • Analytics
    • Analytics
    • Value stream
    • Repository
  • Activity
  • Graph
  • Create a new issue
  • Commits
  • Issue Boards
Collapse sidebar
  • thaliathalia
  • concrexitconcrexit
  • Issues
  • #229
Closed
Open
Issue created Dec 09, 2016 by Ko Stoffelen@kstoffelen

Pizzafunctionaliteit herstellen

De volgende zaken werkten in de vorige site erg prettig, maar zijn nu helaas verdwenen. Graag zouden we dit terugzien:

  • In /admin/pizzas/order/ met één klik tussen betaald en nog-niet-betaald toggelen. Drie klikken is te traag.
  • In /admin/pizzas/order/ kunnen sorteren op nog-niet-betaald EN product binnen een borrel in plaats van binnen de hele lijst van 1147 bestellingen.
  • In /admin/pizzas/order/ kunnen zien hoeveel pizza's van elke soort er besteld moeten worden voor de dan bezige borrel, plus een totaal aantal. Handmatig tellen werkt fouten in de hand.
  • In /admin/pizzas/order/add/ de default van het pizza-event op het dan bezige pizza-event zetten. In 99% van de gevallen gaat dat het toch worden.
  • In /admin/pizzas/order/add/ horen alle huidige leden te staan, alfabetisch gesorteerd op naam, niet ook alle oud-leden (of het is een bug en die mensen hebben per ongeluk lidstatus).
  • In /admin/pizzas/product/ mag ook de beschikbaarheid al staan. Dan kun je gelijk zien welke uit de lijst daadwerkelijk relevant zijn.
To upload designs, you'll need to enable LFS and have an admin enable hashed storage. More information
Assignee
Assign to
Time tracking