Skip to content

GitLab

  • Menu
Projects Groups Snippets
  • Help
    • Help
    • Support
    • Community forum
    • Submit feedback
    • Contribute to GitLab
  • Sign in
  • concrexit concrexit
  • Project information
    • Project information
    • Activity
    • Labels
    • Members
  • Repository
    • Repository
    • Files
    • Commits
    • Branches
    • Tags
    • Contributors
    • Graph
    • Compare
  • Issues 70
    • Issues 70
    • List
    • Boards
    • Service Desk
    • Milestones
  • Merge requests 10
    • Merge requests 10
  • Deployments
    • Deployments
    • Releases
  • Monitor
    • Monitor
    • Incidents
  • Analytics
    • Analytics
    • Value stream
    • Repository
  • Activity
  • Graph
  • Create a new issue
  • Commits
  • Issue Boards
Collapse sidebar
  • thalia
  • concrexitconcrexit
  • Issues
  • #436

Closed
Open
Created May 22, 2017 by Kirsten Kingma@kirstenkingma

Kasverantwoordelijke toevoegen aan evenementen

One-sentence description

Kasverantwoordelijke toevoegen aan evenementen

Desired behaviour

Een nieuw veld bij evenementen zodat duidelijk is wie verantwoordelijk is voor de kas. Dit veld zou dan verplicht moeten zijn zodat er altijd een naam ingevoerd moet worden.


Original text:

Lieve technicie,

Wij (het bestuur), willen graag een kasverantwoordelijke hebben voor alle aankomende evenementen hebben. Dit is echter het handigst in te voeren door het verplicht invoeren van een naam bij het aanmaken van een evenement. Zouden jullie dit (het liefst zsm ivm aankomende evenementen) kunnen aanmaken en willen aangeven wanneer dit op de website gerealiseerd kan zijn? Dan kan iemand van het bestuur het doorgeven aan de commissies zodat het zo snel mogelijk wordt doorgevoerd. Alvast bedankt!!


Text from duplicate issue by @abos

One-sentence description

When creating an event, the user must select whether a money-box is needed. If so, he must select the cash manager for the event.

Desired behaviour

For administration purposes, the board should be notified when a money-box is needed for an event at least a week in advance. When an event is created, one should select whether a money-box is needed. If so, he must select a user which will then be cash manager for this event. Upon creation, the selected cash manager is notified by email. The board is notified once per week, also by email, containing all new events that require a money-box.

Edited Jul 19, 2017 by Sébastiaan Versteeg
To upload designs, you'll need to enable LFS and have an admin enable hashed storage. More information
Assignee
Assign to
Time tracking